ldalius rašė:man atrodo, kad jūs užsiciklinote ant elektrinės dalies ir nesuprantate, kad jei gedimas mechaninis, tai joks kompas to ir neparodys.
Pečiukas naujas - valio. Šlangos į jį ir iš jo pagal šiltumą ką rodo pačiu geriausiu kompu pasaulyje t.y. DELNU ar PIRŠTAIS???
Varikliukai sklendžių sūkinėjasi - valio kompas klaidų nerodo, o ar sklendės iš tikro darinėjasi?
Kaip oro paėmimas į dešinės pusės pečių? Kompas to tikrai nerodys.
Kitas dalykas - neteko man lyst prie B6 šildymo, o be to ir ne mano sritis čia, bet klausimas žinantiems:
į abiejų pusių pečiukus antifryzas paduodamas karštas visada ir šilumos kiekį salone reguliuoja tik srauto sklendės kaip senesniuose VW modeliuose? Ar pačio antifrizo padavimą į pečiukus reguliuoja elektromagnetiniai vožtuvai?
Kol kas geros nakties
sklendes darinet turi el,varikliukas, kuri valdo klimos blokas. jie varikliukui kapiec ar sklende strigtu - rodytu kompas klaidas, nebent variantas, kad sklende kazkaip issikabinusi is varikliuko ir varikliukas dirba ''tusciai'', del to jokiu klaidu nera. Karta turejau irgi toki varianta, sklendes ir varikliukai dirbo ok, buvo uzkistas peciukas del ausinimo sistemos sandariklio pylimo i sistema... konkreciai su b6 modeliu neesu susidures, bet esu tvarkes b5, b5.5 .sistema manau ta pati. su kompu galima graziai tas sklendes ir varikliukus paklibint ir nusiemus apdailas paziuret kaip vizualiai dirba ponios ar paneles atveju, vw centro specialistai speju tingi ardyt ir knistis, nes turi rimtesniu darbu,pajunge kompa, pamate kad nera klaidu ir viskas...